Nu e o pasare, nu e o racheta ooooo...........superman!
Scuzati-ma am gresit prezentarea este ooooo ......Masina Zburatoare!!!!!
Atractia Salonului Auto de la New York a reprezentat-o un automobil zbutator, care are o utilizare duala.
http://albumfoto1.blogspot.com/
Oare la baza acestui concept extraordinar a fost luata in calcul starea drumurilor din Romania, unde acest acest automobil ar avea totusi sanse sa se deplaseze prin aer cu conditia sa nu aterizeze in Micul Paris pentru a nu ramane prins in panzele de cabluri agatate haotic pentru a ne proteja de aterizarile fortate ale acestor OZN-uri!
Oare aceste mici impedimente cum ar fi starea drumurilor si panzele din cabluri, aceaste mahnifice forme de arta ale mediului urban, ne pot priva de dorinta de a zbura deasupra metropolei Bucuresti?
Sunt sigur ca nu pentru ne poate opri nimic, absolut nimic... decat, preturile mari care te determina sa ceri cantitati de carburant exprimate in grame si in submultipli ai acestiua.
Si totusi am vinde painea de pe masa sa ne cumparam o sticluta de carburant, doar sa plutim si noi pentru cateva secunde deasupra craterelor din asfalt marginite de stralucitoarele borduri ce vor fie schimbate dupa urmatoarele alegeri...
In astfel de conditii este necesara o schimbare a noastra o data cu schimbarile masive ale industriei auto si sa ne adaptam timpurilor moderne in care ni se explica ca am fi prezenti.
In rest toate bune si frumoase sa va insoteasca alaturi de dumneavoastra in OZN-ul care se poate deplasa ca o masina si refuzati toti autostopistii de pe drum ca sunt pasagerii mei si cu ei mai fac si eu un ban cinstit, ba domii mei.
Va doresc un zbor placut tutuor si va multumim ca a-ti ales casa noastra sa aterizati!
In calitatea de gazda va ofer si casa vecinului sa nu mai vorbeasca pe la colturi ca cica nu am de niciunele si ca sunt sarac.
Pentru alte detali referitoare la acest subiect VA ROG nu ma cauati am treaba, sunt cu bicicleta sa agat si eu ceva fetite. Ce tare e aia...........passsssss, paaaassssss!!!

semnat: "CONDUCEREA"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu