Durerea articulara!

"Durerea articulara : Memorialul dureri!"

Sub deviza capitalista sa moara capra vecinului sau sa-ti traiasca familia in poza, aceste sloganuri  de sustinere ale  aproapelui se datoreaza de departe interesului exagerat fata de aproape, iar noi ca popor am  trecut la bine si la greu numa' impreuna si  aceste interactiuni  ne-au unit. 
Dataorita acestor stranse comuniuni  obstesti "care este cel putin vizibile din Italia" s-a creat un mediu propice de evolutie constanta si ireversibila a speciei homo sapiens ciordelus din zona carpato-danubiano-pontica cu activitati desavarsite pe alte meleaguri. 
Acum ca sunte-ti intrigati ca v-am lovit in orgoliu"cel putin" vreau sa va informez ca durerea este Made in Romania iar la noi orice durere are remediul ei naturist. 
Chiar si fara pricepere intr-ale buruienilor, noi avem un har divin, trebuie doar descoperit fratele meu,  la drum de seara cu unu de toba, "sa moara familia mea daca te mint". 
As vrea sa imi retrag cuvintele "fara pricepere" mai sus mentionate, pentru ca asta este o crima impotriva umanitati sa afirmi ca noi nu stie sa facem una sau alta, noi stim tot, putem, dar nu vrea muschiu nostru. 
E vorba aia cultivata inca de pe bancile scolii: pai si sefa clasei lua 4, daca ma intelege-ti. 
As mai avea cateva ideii de adaugat dar la noi prolema scrisului mult este ca se citeste putin si din asta putem  creea inca o motivatie anume ca suntem suferinzi din cauza durerii "care este".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu