Bancuri cu Moldoveni

Top Bancuri cu Moldoveni - Bancuri cu Moldoveni - Colectie de bancuri cu Moldoveni, Cele mai tari bancuri cu moldoveni :
Se uita Gheorghe peste gard si il vede pe neica Ion jucand tenis cu Nadal. Batea neica Ion la Nadal de-i suna apa in cap!
- Ba neica Ioane, domnul asta nu-i Nadal?
- Ba da mai Gheorghe.
- Si tu sti tenis, mai?
- Stiu ma Gheorghe, mai bine n-as sti. Na, iata ca l-am batut inca o data.( Nadal terminat, il implora sa mai joace o partida )
- Apoi cum sa face mai Ioane, ca nu te-am vazut niciodata jucand tenis.
- Ion cartre Gheorghe: Du-te in fundu' gradinii, acolo-i un broscoi, ala iti indeplineste orice dorinta, trebuie doar sa ii vorbesti mai tare ca-i cam surd.
Se duce Gheorghe la broascoi si ii spune ca vrea mult aur. Cand ajunge acasa, in batatura avea un taur. Se plange asta la Ion:
- Surda tare broscoiul tau neica Ioane, am vrut mult aur si mi-a dat un taur!
- Si tu ce crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis?

Mai multe Bancuri aici :  Bancuri
Stiti cele mai tari bancuri cu moldoveni sau cele mai noi bancuri cu moldoveni, le puteti adauga putin mai jos !

Un comentariu:

  1. Bancuri cu Moldoveni21 octombrie 2011 la 06:21

    Bancuri cu Moldoveni : Un oltean si un moldovean stau de vorba.
    - La voi mortii se ingroapa cu popa?
    - Nu, la noi popa ramane afara.

    RăspundețiȘtergere